Nová čtvrtletní verze systému Helios Inuvio zasahuje do více oblastí firemních procesů a nabízí užitečná zlepšení pro Vaši každodenní práci.
BANKA
- Přenos dobropisů do úhrad řádku bankovního výpisu – upravena situace, kdy chce uživatel přiřazením dobropisu (nebo přeplacené faktury) navýšit částku, v jejíž výši je možné přiřadit standardní úhrady.
CELNÍ PŘÍPADY
- ICS dovoz - s načtením datové zprávy CZ429A ( Rozhodnutí o propuštění zboží do režimu ) - nyní se nově zapisuje hodnota vyměřených celních poplatků k položce ICS.
CRM
- Upozornění uvedené u organizace – bylo změněno chování při vložení stejné organizace na doklad.
- Nové počítané sloupce – do kontaktních osob byly nově doplněny „Jméno a Příjmení“ a „Jméno a Příjmení s tituly“
FAKTURACE
- Akce „Generovat dobropis na faktuře s nulovou částkou“ – pokud je částka na faktuře rovna nule, dobropis se nevygeneruje.
- Variabilní symbol pro platební příkaz – nově lze přednastavit na řadách dokladů pro „Druh pohybu = Faktury vydané“.
FIREMNÍ AKTIVITY
- Akce „Změna kurzu“ nad přehledem položek firemních aktivit – umožňuje pro označené položky se shodnou měnou hromadně změnit kurz.
MAJETEK
- Nový distribuční tiskový formulář „Majetek k datu“ - byl vytvořen pro přehled Karty majetku.
MZDY
- Úpravy v tiskových formulářích - korekce fontů (např. Sociální pojištění – přehled), změny velikosti políček nebo nové vzory tiskových formulářů.
- Úpravy ve statistických výkazech - Statistický výkaz P2-04 - počet zaměstnanců.
- Číselník Zaměstnanci – Řidičský průkaz - platnost do – doplněn nový atribut „ŘP do“.
- Nepřiřazený mzdový kalendář ve MÚ vs. editor Paušálů a srážek
- Dlouhodobé ošetřovné – datum návratu do práce
- Výpočet nároku na stravné – pravidelná pracovní doba vs. zkrácený úvazek
- Nová kontrola v editoru Ročního zúčtování daně (RZD) - více pracovních poměrů
- Opakovaná uzávěrka - přednastavení
OBECNÉ
- Definice „Def.OK“ - v rámci uživatelských editorů je možno nastavit název tlačítka.
- “EML soubor” – nový typ rozhraní v profilech pro e-mail. Lze použít pro odeslání jednotlivých mailů, kdy má být zobrazen dialog v mailovém klientu.
- „Rozkopírování“ v přehledu “Profily pro e-mail”. Umožňuje přenést profily do ostatních databází spolu s nastavením práv.
QMS Systém řízení kvality
- Reklamace přijaté – doplněny akce „Generuj dobropis“ a „Generuj výrobní plán“.
SKLADY, NÁKUP A PRODEJ
- Pořizování nové organizace – vyplníte pole IČO v editoru organizace a tl. “zeměkoule” získáváte informace k organizaci s využitím služby ARES + VIES na ověření platnosti DIČ DPH (více info v „Poradně“).
- DIČ DPH (aktuální/neaktuální) – informace o stavu byla přidaná i do editorů (doklady OZ, Došlé objednávky, Účetní deník, Pokladní prodej).
- “Šarže s výrobními čísly – sloučené” – nová hodnota, o kterou bylo rozšířeno nastavení kmenové karty výrobního čísla (atribut “Výrobní čísla / šarže”).
- Doplnění sloupců na pohyby výrobních čísel na došlých objednávkách – napočítává se množství přenesené do pohybů výrobních čísel v položkách návazných dokladů došlé objednávky.
- Stav objednávky „K řešení/částečně realizováno“ nahrazen stavem „Plně kryto“.
ÚČETNICTVÍ
- Tisk „Obratové tabulky“ v účetním rozvrhu – nově je možné ovlivnit datum dokdy se má tisknout.
- “ Zobrazení zdrojových dokladů “ – nová akce přidaná do přehledů salda. Akce zobrazí faktury a dobropisy, které mají vazbu na dané saldo.
- Roční úhrn čistého obratu – byl upraven vzorec pro dohledání hodnoty řádku, nový vzorec dohledává ve výkazu zisku a ztráty.
- Akce „Zápočet faktury a dobropisu“ je zpřístupněna i pro faktury přijaté a dobropisy přijaté.
- Doklady na vstupu v režimu samovyměření (přijaté faktury).
- Upraveno pro účtování Kurzových rozdílů k fakturám, Kurzových rozdílů k bilančnímu dni, Dorovnání a účtování úhrady dobropisem.
- Hromadná změna externích informací – nová akce v přehledu účtů.
- Funkcionalita pro účtování kurzových rozdílů – při účtování řádků bankovního výpisu.
VÝROBA
- Neexistující číslo operace lze nově zadat při editaci kusovníkové vazby v editoru TPV. Pokud bude materiál směřován na neexistující operaci, bude přednabízen k výdeji na první operaci technologického postupu.
Kompletní výpis všech informacích o změnách je k dispozici ve změnových listech přímo v Heliosu volbou v menu Nápověda/Změny ve verzích nebo na odkazu níže:
Změny ve verzích 2025
V případě dotazů jsme Vám k dispozici na našem hotlinu na čísle +420 775 008 216
nebo emailové adrese hotline@ifsystem.cz.