auto domecek finance graf hotel lidske mince mobil monitor notes obalka obchod oborova pc rizeni servis smail vyhody vyroba

Aktuální informace

Pořád se něco děje. A na některé události bychom vás chtěli upozornit. Proto vznikla tato stránka.

29. 11. 2018
Vánoční punč pro dobrou věc
Jako každým rokem, i letos se účastníme dobročinné akce na adventních trzích v Olomouci. Přijďte si za námi dát punč pro dobrou věc!
12. 11. 2018
Zveme Vás na Setkání 2018
Již se stalo tradicí, že v adventním čase pořádáme setkání s našimi významnými zákazníky.
5. 11. 2018
Hledáme programátora
V rámci rozšíření svého týmu hledáme vhodného kandidáta na pozici programátora - pracoviště Brno nebo Držovice u Prostějova.
30. 4. 2018
Zveme Vás na kurz pro pracovníky v IT
Máte zájem dozvědět se nové infomace ke své práci v IT? Chcete si rozšířit znalosti? Nebo Vás zajímají aktuální trendy? Právě pro Vás jsme připravili sérii kurzů pro pracovníky v IT.
19. 12. 2017
"Setkání 2017" s hojnou účastí partnerů!
Již se stává tradicí, že na konci roku pořádáme setkání s našimi partnery, které svým podtitulem "Spolupracujeme dlouhodobě" dokresluje filozofii naší práce.
17. 12. 2017
Punčování bylo úspěšné
Naše každoroční "punčování" pro dobrou věc se opět povedlo!
24. 11. 2017
Vánoční punč
Stejně jako v minulých letech, i letos jsme se rozhodli zúčastnit předvánoční charitativní akce. Přijďte si s námi dát punč na olomoucké adventní trhy a podpořte mobilní hospic NEJSTE SAMI.
23. 11. 2017
Spolupracujeme dlouhodobě
I letos jsme si v závěru roku připravili pro naše zákazníky setkání pod názvem „Spolupracujeme dlouhodobě“. Srdečně Vás tedy zveme do Prostějova!
6. 9. 2017
ERPORT - VIP letiště pro Váš informační systém
ERPORT aneb "VIP letiště pro Váš informační systém" je nový přístup k obsluze a práci s IS Helios. Díky ERPORTu můžete plnohodnotně využívat ERP systém v cloudu a nemusíte se bát nepředvídatelných komplikací s IT systémy nebo dokonce o ztrátu dat.
10. 6. 2017
Svatba v našem týmu!
Život není vždy jen o pracovních povinnostech. A když, tak se občas najdou i ty velice příjemné...
28. 4. 2017
Jaký byl seminář Mobilní (za)řízení ve firmě?
Včera jsme spolu s našimi partnery uspořádali v Prostějově odborný seminář "Mobilní (za)řízení ve firmě". Seminář byl zaměřený především na nadstavby informačního systému Helios Orange, které umožňují v různých situacích pracovat s firemními daty mobilně, mimo kancelář.
19. 4. 2017
Program semináře Mobilní (za)řízení ve firmě
Ještě váháte, zda se přihlásit na seminář Mobilní (za)řízení ve firmě? Přinášíme Vám bližší informace o programu a náplni semináře. Čtěte dál, abyste zjistili, co zajímavého se na semináři dozvíte a jak to můžete použít při své každodenní činnosti.
27. 3. 2017
Mobilní reporting
Už jste někdy viděli manažera nebo majitele firmy, jak si ráno u kávy na telefonu nebo tabletu projede aktuální výsledky obchodu, kolik se včera prodalo, jak jsou na tom platby, nezaplacené faktury, jak si vedou jednotliví obchodníci, a podobně? Umíte si představit obchodníka, který si na tabletu proletí informace o svém dalším zákazníkovi, jak si vede, co a kdy naposledy objednal, co splatnost faktur? A nakonec si představte manažera, který před velkou výroční poradou nechystá množství tabulek, nesjíždí a neporovnává spousty dat za jednotlivé roky, nehraje si desítky hodin s kontingenčními tabulkami a grafy, aby vyrobil 30 slidů pro dlouho očekávanou prezentaci. Ti všichni používají mobilní reporting. Používají software a data pro rozhodování a řízení, nikoliv pro evidenci a kontrolu. A naučili se využívat moderní nástroje a aplikace.
16. 3. 2017
Nástěnka pro Helios - moderní reporting
Dnešní technologicky vyspělá doba přináší nové požadavky na informační systém a jeho obsluhu. Způsob práce se mění a notebooky, chytré telefony a tablety nám dovolují efektivně pracovat i z míst, odkud to ještě před pár lety nebylo zcela možné. Proto jsme se rozhodli zareagovat na časté požadavky manažerů, kteří ke své práci a rozhodování potřebují aktuální firemní data. Představujeme Vám Nástěnku pro Helios - opravdu moderní reportingový nástroj.
23. 2. 2017
Jak profitujeme z BforB
Naše společnost se od roku 2014 účastní podnikatelských snídaní Business for Breakfast v klubu Clarion Congress Hotel v Olomouci. Poprvé jsme byli na toto setkání pozváni naším zákazníkem, firmou Koutný spol. s r.o., a od té doby se aktivně podílíme na utváření přívětivého podnikatelského prostředí nejen v Olomouckém kraji.
10. 2. 2017
Pavel Koutný podnikatelem roku Olomouckého kraje
Významného ocenění se dostalo jednomu z našich vážených klientů, rodinné firmě Koutný a jejímu zakladateli Pavlu Koutnému. Ten si v pondělí 30. ledna převzal prestižní ocenění v anketě EY Podnikatel roku pro Olomoucký kraj.
16. 1. 2017
V prosinci jsme uspořádali setkání partnerů
"Dlouhodobá spolupráce" byl název setkání našich partnerů, které jsme uspořádali v našem prostějovském sídle v prosinci. Právě ona dlouhodobá spolupráce je něco, na čem si naše firma zakládá. Předpokladem úspěšných obchodních vztahů je totiž silná a důvěryhodná vazba mezi všemi účastníky. Při implementaci informačního systému Helios dokážeme díky dlouhodobé spolupráci přinášet stále nové poznatky a doporučení, které našim zákazníkům usnadňují a zlepšují každodenní práci.
20. 12. 2016
Vánoční punč se vydařil
Stejně jako vloni, i letos jsme se v adventním čase zapojili do dobročinného prodeje punče na Vánočních trzích v Olomouci. Podařilo se nám vybrat třetí nejvyšší částku, která pomůže dětem z Dětského domova v Olomouci na ulici U sportovní haly.
15. 4. 2016
Seminář "Výroba a servis 2016" - 27.4.2016 Brno
KLÍČOVÉ INFORMACE V OBLASTI ŘÍZENÍ VÝROBNÍCH A SERVISNÍCH ČINNOSTÍ VE VÝROBNÍCH SPOLEČNOSTECH. ZÍSKANÉ POZNATKY BUDOU VYUŽITY PRO DALŠÍ VÝVOJ SOFTWAROVÝCH NÁSTROJŮ A PŘÍPRAVU BUDOUCÍCH ODBORNÝCH SEMINÁŘŮ.
14. 12. 2015
Zprovoznění tzv. Kontrolního hlášení DPH
Novelizací zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty vzniká s účinností od 1.1.2016 plátcům DPH nová povinnost podávat tzv. "Kontrolní hlášení". Jsme připraveni Vám pomoci.
14. 12. 2015
Nastavení systému pro provoz v roce 2016
1. 9. 2015
Nový web
Na začátku září 2015 jsme spustili naše nové webové stránky. Jsme přesvědčeni, že tyto nové stránky lépe vystihují to, co děláme a umíme. Že totiž dokážeme vytvořit v zákaznické firmě takový organizační, softwarový a procesní systém, kterým lze komunikovat, vést potřebné agendy, ale především celou firmu řídit. Celý náš odborný tým se těší na spolupráci s vámi.
1. 9. 2015
Nové pobočky
V rámci rozvoje firmy a požadavků zákazníků jsme otevřeli hned 2 nové firemní pobočky. V Olomouci máme prostory na adrese Aksamitova 1, v Brně na Vídeňské 153. Na obou místech mohou probíhat osobní konzultace, přednášky, semináře. Snažíme se vám být blíž …