auto domecek finance graf hotel lidske mince mobil monitor notes obalka obchod oborova pc rizeni servis smail vyhody vyroba
28. 4. 2017

Jaký byl seminář Mobilní (za)řízení ve firmě?

Včera jsme spolu s našimi partnery uspořádali v Prostějově odborný seminář “Mobilní (za)řízení ve firmě”. Seminář byl zaměřený především na nadstavby informačního systému Helios Orange, které umožňují v různých situacích pracovat s firemními daty mobilně, mimo kancelář.

Prvním příspěvkem byla praktická ukázka nástroje moderního reportingu, který pod názvem Nástěnka pro Helios poskytujeme u řady našich klientů. Nástěnka pro Helios slouží jako manažerský nástroj, který umožňuje jednoduchý pohled na hospodaření firmy, vývoj fakturací, objednávek nebo činnost obchodních zástupců.

Příspěvek pod názvem Pracovníci v terénu byl příkladem, jak lze pořizovat a zobrazovat záznamy v IS Helios Orange pomocí mobilní aplikace. Pan Kotas z firmy INMEDIAS předvedl konkrétní použití na příkladu obchodního zástupce a technika v autoservisu, tedy u specifických činností, kdy přítomnost počítače není nutností.

Po přestávce pokračoval program představením cloudového řešení ERPORT. Pan Herink ze společnosti G2 server vysvětlil výhody pořizování cloudové infrastruktury. Zároveň upozornil na aspekty, které je potřeba zohledňovat, když se firma rozhoduje mezi nákupem vlastní infrastruktury nebo pronájmu cloudového řešení.

Za naši společnost pan Tabery představil aplikace Helios DOKUMENT, LOOK a WEB. První aplikace řeší neustálou potřebu firem digitalizovat dokumenty, správně je přiřazovat do informačního systému a přehledně s nimi pracovat. Aplikace LOOK a WEB řeší potřebu práce s IS Helios Orange mimo kancelář pouze pomocí webového prohlížeče.

Závěrečný příspěvek pana Plachého z týmu IF System pojednával o zajímavých aplikacích pro mobilní řízení firmy, které můžete použít při projektové práci a komunikaci s týmem (Asana, Slack, Toggl). Aplikace Survio a Doodle potom využijete při plánování času a sběru zpětné vazby i v osobním životě.

Rádi bychom poděkovali všem, kteří přijeli na náš seminář. Zároveň se omlouváme za neodprezentování příspěvku “Pořádek ve skladu” z důvodu zranění přednášejícího. Zájemcům rádi předáme další informace nebo si domluvíme osobní schůzku. Neváhejte nás kontaktovat na info@ifsystem.cz.

Na závěr děkujeme také partnerům, kteří nám s organizací semináře pomáhali.